Contact

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Zakelijk

Blijkt vlak voor de oplevering van uw project dat er schade aan een gevelpaneel of kozijn is ontstaan? Hebben de aluminium, stalen of kunststof oppervlakken aan uw bedrijfspand een opfrisbeurt nodig? Of zoekt u een partner die hoogwaardige afwerkingen kan realiseren in onze spuitcabine? Bij Re-Color beschikken we over de kwaliteit, kennis en expertise om aan al uw behoeften te voldoen, zowel op locatie als in onze spuitcabine. Vraag vrijblijvend een offerte aan en ontdek hoe wij uw project kunnen ondersteunen met duurzame en hoogwaardige oplossingen.

Particulier

Zijn ramen of deuren verweerd of toe aan een frisse nieuwe kleur? Wilt u de levensduur van uw kozijnen, deuren of andere elementen verlengen met een duurzame afwerking? Of is er thuis een beschadiging ontstaan, bijvoorbeeld door een inbraak? Re-Color staat klaar om uw woning weer in topconditie te brengen. Vul het offerteformulier zo compleet mogelijk in, en wij stellen vrijblijvend de beste oplossing voor, inclusief een garantie tot 10 jaar op onze hoogwaardige renovatie- en spuitdiensten.

Contactgegevens

Op werkdagen zijn wij te bereiken op

Re-Color B.V.

Seelenstraat 2
6004 RL Weert
Limburg, Nederland

NL: +31 (0) 495 711 207
BE: +32 (0) 11 94 82 62

KvK-nummer: 88378071
btw-nummer NL: NL864600653B01

Bereikbaarheid

U kunt ons bereiken tijdens onderstaande kantooruren

ma/do 8:30 tot 17:00 uur
vr 8:30 tot 16:00 uur
za/zo: gesloten

Veelgestelde vragen

Hoelang duurt het voordat ik een offerte ontvang?

Na het invullen van het offerteformulier ontvangt u een bericht zodra de aanvraag succesvol  door ons is ontvangen. Wij verwerken uw aanvraag binnen 48 uur. U krijgt van ons een offerte of bevestiging voor een opname.

Komen de specialisten van Re-Color de situatie op voorhand beoordelen?

Bij een aanvraag voor op nieuw in kleur spuiten van ramen, deuren etc. voor particulier of bedrijf komen we alttijd een opname doen. Bij schades kunnen onze specialisten uw aanvraag beoordelen aan de hand van de door u aangeleverde informatie. Het is hierbij van belang dat u de aanvraag volledig, inclusief foto’s, indient. Bij complexe projecten komen wij de situatie op locatie te beoordelen. Als dit het geval is, berichten wij u hierover.

Ik heb een spoedopdracht, wat nu?

Het komt regelmatig voor dat klanten een spoedopdracht hebben. Wij denken hierin graag met u mee en zullen alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Door gegevens zo volledig mogelijk aan te leveren, kunnen onze specialisten uw dossier snel en correct beoordelen.

Ik weet het kleurnummer niet, wat nu?

Onze specialisten mengen op locatie de lak op kleur. Niet alle kleuren zijn op locatie te produceren. Op basis van het kleurnummer kunnen wij beoordelen of de kleur in ons assortiment zit. Het kleurnummer (RAL, NCS) vindt u terug op de bestelbon of de factuur van uw leverancier. Mocht u deze niet hebben, dan adviseren wij u contact op te nemen met uw leverancier zodat u uw aanvraag bij Re-Color volledig kunt indienen.

Ik weet niet hoe oud mijn woning is, hoe zit dat met het BTW- voordeel?

De btw-voordeelregel geldt alleen voor klanten die woonachtig zijn in België. Is uw huis ouder dan 10 jaar, dan worden onze diensten aan 6% btw gerekend. Bij woningen jonger dan 10 jaar is dit 21%. U bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste gegevens. Eventuele boetes en/of naheffingen zijn in alle gevallen ten laste van de opdrachtgever.

Ik wil weten of Re-Color mijn schade kan herstellen.

Als u enkel wilt weten of onze specialisten een bepaalde schade kunnen repareren, vragen wij u uw aanvraag zo volledig mogelijk in te dienen. Hierbij zijn duidelijke foto's van de schade en van het gehele element van belang. U kunt tot 10 foto's toevoegen aan een aanvraag. Schades aan hang en sluitwerk en rubbers doen wij niet herstellen. Wij antwoorden u in de regel binnen 48 uur.

Merken & Partners